Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в процесі профільного трудового навчання старшокласників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борисова, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2012-11-04T19:39:57Z
dc.date.available 2012-11-04T19:39:57Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Борисова, Світлана Володимирівна. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в процесі профільного трудового навчання старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Борисова ; наук. кер. В. К. Сидоренко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1658
dc.description.abstract У дисертації розкриті підходи до розуміння поняття особистісно-орієнтованого навчання, зазначений взаємозв’язок диференціації в навчальному процесі і профільного навчання в старшій школі. Розкриті підходи до формування змісту навчальних програм. Визначені зміст програми трудового навчання за профілем „Бісерування” для учнів 10-12 класів загальноосвітньої школи, її структура, логічна схема побудови, функції, які забезпечують реалізацію змісту програми, напрямки діяльності за цією програмою. Визначені чинники, які впливають на психофізіологічний стан учнів старшої школи, зазначені провідні психофізіологічні якості, які необхідні для опанування учнями виконання виробів з бісеру, розроблена методика з визначення їх розвитку. Представлена методика формування у старшокласників знань, умінь і навичок за профілем „Бісерування”. На основі проведеного дослідження встановлений вплив навчання за профілем „Бісерування” на формування в учнів знань, умінь і навичок створення виробів з бісеру, розвиток відповідних якостей особистості. Основний зміст дисертації викладено у 11 публікаціях автора. ru_RU
dc.description.abstract Approaches to the understanding of the notion of personality orientated education are elucidated; correlation of differentiation in the teaching process and specialized education in senior school is marked in the dissertation. Approaches to the formation of curriculums content are elucidated. Labour education curriculums content (specialization “Beads Wicker – Work” for pupils of the 10th-12th forms of schools of general education), its structure, the logical scheme of formation, functions that provide curriculum content realization, directions of activity on this curriculum are determined. Factors to be taken into consideration in the process of specialized education of senior school pupils are determined, the leading psycho-physiological qualities necessary for making beads articles are marked, methodology for determining their development is worked out. Methodological principles of realization of the personality orientated approach in the process of specialized labour education of senior pupils using the example of “Beads Wicker – Work” specialization are represented. On the basis of the conducted research the influens of the formation of pupils’ knowledge, skills and habits of making beads articles, the development of creative thinking is determined. The main content of the dissertation is given in 11 author’s publications. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject особистісно-орієнтований підхід ru_RU
dc.subject профільне навчання ru_RU
dc.subject трудове навчання ru_RU
dc.subject бісерування ru_RU
dc.subject personality orientated approach ru_RU
dc.subject specialized education ru_RU
dc.subject labour education ru_RU
dc.subject beads wicker-work ru_RU
dc.subject.classification 37.04 + 371.214 ru_RU
dc.title Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в процесі профільного трудового навчання старшокласників ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу