DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16580
Title: Розвиток імпресивного мовлення при нормальному онтогенезі та розладах спектру аутизму
Authors: Свідерська, М. М.
Keywords: діти з розладами спектру аутизму
звернене мовлення
комунікація
онтогенез
діти з типовим розвитком
дети с расстройствами спектра аутизма
обращенная речь
коммуникация
дети с типичным развитием
children with autism spectrum disorders
reversed speech
communication
ontogenesis
children with typical development
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Свідерська, М. М. Розвиток імпресивного мовлення при нормальному онтогенезі та розладах спектру аутизму / М. М. Свідерська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 120-124.
Abstract: Стаття присвячена проблемі розуміння зверненого мовлення дітьми з розладами спектру аутизму. Спілкування є важливою ланкою у становленні соціальної взаємодії, проте воно неможливе без адекватного розуміння співбесідника. Завдання соціалізації дітей з розладами спектру аутизму висувають необхідність оволодіння ними комунікативною функцією мовлення. Передумовами цієї функції є розвиток імпресивного мовлення, яке при нормальному онтогенезі відбувається з періоду віку немовляти. У дітей з розладами спектру аутизму функція розуміння зверненого мовлення розвивається специфічно і не пов’язана з інтелектуальним рівнем. Водночас розуміння мовлення є умовою оволодіння дітьми з РСА соціальним досвідом.
Статья посвящена проблеме понимания обращенной речи детьми с расстройствами спектра аутизма. Общение является важным звеном в становлении социального взаимодействия, однако оно невозможно без адекватного понимания собеседника. Задача социализации детей с расстройствами спектра аутизма выдвигает необходимость овладения ими коммуникативной функцией речи. Предпосылками этой функции является развитие импресивной речи, которая при нормальном онтогенезе происходит в период возраста младенца и раннем возрасте. У детей с расстройствами спектра аутизма функция понимания обращенной речи развивается специфически и не связана с интеллектуальным уровнем. В то же время понимание речи является условием овладения детьми с РСА социальным опытом.
The article is devoted to the problem of understanding addressed speech of children with autism spectrum disorders. Communication is an important link in the development of social interaction, but it is impossible without an adequate understanding of the interlocutor. The task of socialization of children with autism spectrum disorders require a mastery of the communicative function of speech. Prerequisites this function is the development of erosivnogo speech which, in normal ontogenesis occurs during the age of the child and an early age. In children with autism spectrum disorders function of understanding addressed speech is developed specifically and is not related to intellectual level. At the same time, the understanding of speech is a condition of the learning of children with SAR social experience.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16580
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sviderskа.pdf441.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.