Стаття присвячена вирішенню питань формування психологічних та педагогічних передумов корекційної роботи з
аутичними дітьми. Обґрунтовано принципи та методи взаємодії дорослих з дітьми аутистичного спектру порушень. На основі критеріїв ефективності та якості корекційної роботи представлено її структурно-функціональну модель. Зазначено, що корекційна робота з аутичною дитиною має відбуватися на всіх її вікових етапах та у сферах її життя. Реалізація структурно-функціональної моделі як системи корекційної роботи яка забезпечує інформаційну, навчальну, ігрову, комунікативну, поведінкову, мовленнєву сферу дітей зі спектру аутистичних порушень педагогічними умовами та прийоми поліпшення процесу навчання та виховання.
Розкрито важливість створення педагогічних умов корекційної роботи для інклюзивної форми освіти аутичних дітей.
Визначено основні труднощі включення учнів такої нозології до загальноосвітніх класів. Запропоновано етапи корекційної
роботи з аутичними дітьми з запропонованими інноваційними психолого-педагогічними умовами.
Статья посвящена решению вопросов формирования психологических и педагогических предпосылок
коррекционной работы с аутичными детьми. Обоснованы принципы и методы взаимодействия взрослых с детьми
аутистического спектра нарушений. На основе критериев эффективности и качества коррекционной работы представлено ее структурно-функциональную модель. Отмечено, что коррекционная работа с аутичным ребенком должна происходить на всех его возрастных этапах и в сферах его жизни. Реализация структурно-функциональной модели как системы коррекционной работы, обеспечивающей
информационную, учебную, игровую, коммуникативную, поведенческую, речевую сферу детей со спектром аутистических нарушений педагогическими условиями. А также приемы улучшения процесса обучения и воспитания.
Раскрыто важность создания педагогических условий коррекционной работы для инклюзивной формы
образования аутичных детей. Определены основные трудности включения учащихся такой нозологии в
общеобразовательные классы. Представлены этапы коррекционной работы с аутичными детьми с предложенными
инновационными психолого-педагогическими условиями.
This article is devoted to solving issues of psychological and pedagogical precondition formation of corrective work with
autistic children. Detailed principles and methods of adult interaction with autistic children spectrum disorders. Based on criteria ofefficiency and quality of remedial work and presented its structural and functional model. Indicated that remedial work with autistic child should take place at all age stages and areas of his life. Implementation of structural-functional model as a system of remedial work that provides informational, educational,
gaming, communicative, behavioral, speech area for children with autistic spectrum disorders, teaching conditions and ways to
improve the process of training and education. Reveals the importance of creating pedagogical conditions for correctional work in inclusive forms of education with autistic children. The main difficulties include students of such nosology to secondary schools. The stages of corrective work with autistic
children with proposed innovative psycho - pedagogical conditions.