DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16571
Title: Досягнення та проблеми соціалізації учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються інклюзивно в загальноосвітніх закладах за місцем проживання, та вихованців спеціальних закладів інтернатного типу (у тому числі - навчально-реабілітаційних центрів) за матеріалами Дніпропетровської області
Authors: Полторацький, О. В.
Keywords: соціалізація
діти з особливими освітніми потребами
інклюзія
социализация
дети с особыми образовательными потребностями
инклюзия
socialization
children with the special educational necessities
inclusion
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Полторацький, О. В. Досягнення та проблеми соціалізації учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються інклюзивно в загальноосвітніх закладах за місцем проживання, та вихованців спеціальних закладів інтернатного типу (у тому числі - навчально-реабілітаційних центрів) за матеріалами Дніпропетровської області / О. В. Полторацький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 63-68.
Abstract: У статті розглядаються та аналізуються досягнення та проблеми соціалізації учнів із особливими освітніми потребами, які навчаються інклюзивно в загальноосвітніх закладах за місцем проживання, та вихованців спеціальних закладів інтернатного типу (у тому числі – навчально-реабілітаційних центрів) на базі матеріалів Дніпропетровської області.
В статье рассматриваются и анализируются достижения и проблемы социализации, учащихся с особыми образовательными потребностями, которые учатся инклюзивно в общеобразовательных учреждениях по месту жительства, и воспитанников специальных учреждений интернатного типа (в том числе - учебно-реабилитационных центров) на базе материалов Днепропетровской области.
In the article examined and analysed achievement and problem of socialization, children with the special educational necessities that study inclusion in general establishments domiciliary, and pupils of the special establishments, boarding-school of type (including - educational-rehabilitation centers) on the base of materials of the Dnepropetrovsk area.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16571
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poltoratskyi.pdf451.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.