У статті розглядаються та аналізуються досягнення та проблеми соціалізації учнів із особливими освітніми
потребами, які навчаються інклюзивно в загальноосвітніх закладах за місцем проживання, та вихованців спеціальних
закладів інтернатного типу (у тому числі – навчально-реабілітаційних центрів) на базі матеріалів Дніпропетровської області.
В статье рассматриваются и анализируются достижения и проблемы социализации, учащихся с особыми
образовательными потребностями, которые учатся инклюзивно в общеобразовательных учреждениях по месту
жительства, и воспитанников специальных учреждений интернатного типа (в том числе - учебно-реабилитационных
центров) на базе материалов Днепропетровской области.
In the article examined and analysed achievement and problem of socialization, children with the special educational
necessities that study inclusion in general establishments domiciliary, and pupils of the special establishments, boarding-school of type (including - educational-rehabilitation centers) on the base of materials of the Dnepropetrovsk area.