DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16566
Title: Педагогічні технології, спрямовані на соціалізацію особистості дітей 4-12 років
Authors: Переборщикова, В. Ю.
Чернова, Т. В.
Keywords: соціалізація
соціальна адаптація
арт-педагогіка
сюжетно-рольова гра
социализация
социальная адаптация
арт-педагогика
сюжетно-ролевая игра
socialization
social adaptation
art education
role-play
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Переборщикова, В. Ю. Педагогічні технології, спрямовані на соціалізацію особистості дітей 4-12 років / В. Ю. Переборщикова, Т. В. Чернова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 41-46.
Abstract: В статті розглядаються ефективні технології соціалізації та соціальної адаптації особистості апробовані в закладі. Розкрита роль сюжетно-рольової гри та арт-педагогіки у формуванні особистості дошкільника та молодшого школяра з порушеннями психологічного розвитку та розладами мовлення. Представлено застосування сюжетно-рольової гри, окремих видів арт-педагогіки (казкотерапії, імаготерапії, кінезотерапії) в практичній педагогічній діяльності. Стаття розрахована на педагогів корекційних шкіл, студентів-дефектологів для роботи з дітьми за різними нозологіями, вчителів інклюзивної освіти, фахівців для роботи з дітьми різного рівня інтелектуального розвитку.
В статье рассматриваются эффективные технологии социализации и социальной адаптации личности апробированные в заведении. Раскрыта роль сюжетно-ролевой игры и арт-педагогики в формировании личности дошкольника и младшего школьника с нарушениями психологического развития и расстройствами речи. Представлено применение сюжетно-ролевой игры, отдельных видов арт-педагогики (сказкотерапии, имаготерапии, кинезотерапии) в практической педагогической деятельности. Статья рассчитана на педагогов коррекционных школ, студентов-дефектологов для работы с детьми с различными нозологиями, учителей инклюзивного образования, специалистов для работы с детьми разного уровня интеллектуального развития.
The article deals with effective technologies for socialization and social adaptation of children approved at the school. The importance of role-play and art therapy in the formation of the personality of preschool and primary school children with psychological development and speech disorders has been described. The use of role-play, certain types of art therapy (fairy-tale therapy, imago therapy, kinesiotherapy) is shown in practical educational activities. The article is intended for teachers of special needs schools, defectology students who work with children with different nosologies, teachers of inclusive education, professionals who work with children of all levels of intellectual development.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16566
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pereborshikova V._Chernova T..pdf629.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.