DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16319
Title: Лингводидактический дискурс преподавателя неродного языка в традиционных и альтернативных методах обучения
Other Titles: Лінгводидактичний дискурс викладача нерідної мови в традиційних та альтернативних методах навчання
Authors: Харитонова, О. В.
Keywords: дискурс
лингводидактический дискурс
коммуникативная культура
суггестопедический метод
метод общины
натуральный метод
ситуативный метод
метод коммуникативного задания
дискурс
лінгводидактичний дискурс
коммунікативна культура
суггестопедичний метод
метод громади
натуральний метод
ситуативний метод
метод коммунікативного завдання
Discourse
lingvodidaktics a discourse
сommunicative culture
sugestopedics method
a community method
a natural method
a situational method
a method of the communicative task
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Харитонова, О. В. Лингводидактический дискурс преподавателя неродного языка в традиционных и альтернативных методах обучения / О. В. Харитонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 225-229.
Abstract: В статье говорится о различных методах обучения неродному языку: суггестопедическом методе активизации резервных возможностей личностей и коллектива, методе общины, современном варианте натурального метода, устном (ситуативном) методе, методе коммуникативных заданий и др. Несмотря на то, что лингводидактический дискурс преподавателя иностранного языка в каждом из этих методов занимает свое особое место, очевидно, что он является для учащихся образцом иноязычной речи, средством коммуникации на уроке, средством обучения и своеобразным учебным материалом.
В статті мова йдеться про різні методи навчання нерідній мові: суггестопедичний метод активізації резервних можливостей особистостей та колективу, метод громади, сучасний варіант натурального методу, усний (ситуативний) метод, метод комунікативних завдань та ін. Не дивлячись на те, що лінгводидактичний дискурс викладача іноземної мови в кожному з цих методів займає своє особливе місце, очевидно, що він є, для тих хто навчається, зразком іншомовної мови, засобом комунікації на уроці, засобом навчання та своєрідним учбовим матеріалом.
The article refers to the various methods of training foreign language: suggestopedics the method of activation reserve possibilities of the individuals and the collective, the community, the modern version of the natural method, oral (situation) method, the method of communicative tasks, etc. In spite of the fact that lingvodidaktics discourse teacher of foreign language in each of these methods has its special place, it is obvious that he is for students sample language speech, means of communication in the classroom, learning tool and a kind of educational material.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16319
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haritonova.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.