DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16281
Title: Автентичність навчальної діяльності студентів у курсах іноземної мови для професійного спілкування у немовних вишах
Authors: Тарнопольський, О. Б.
Дегтярьова, Ю. В.
Keywords: навчання іноземних мов для професійних цілей
автентичність
навчальна діяльність
обучение иностранным языкам для профессиональных целей
аутентичность
учебная деятельность
teaching foreign languages for professional purposes
authenticity
learning activities
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Тарнопольський, О. Б. Автентичність навчальної діяльності студентів у курсах іноземної мови для професійного спілкування у немовних вишах / О. Б. Тарнопольський, Ю. В. Дегтярьова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 202-206.
Abstract: Стаття аналізує поняття автентичності навчальної діяльності студентів у навчанні іноземної мови для спеціальних цілей у немовних вишах. Встановлюється різниця двох аспектів автентичності у навчанні іноземних мов: автентичності навчальних матеріалів та автентичності навчальної діяльності. Наводяться приклади комунікативних ситуацій та видів навчальної діяльності на заняттях з іноземних мов, які можна вважати автентичними з точки зору професійних потреб майбутніх випускників.
В статье анализируется понятие аутентичности учебной деятельности студентов при обучении иностранному языку для специальных целей в неязыковых вузах. Проводится различие двух аспектов аутентичности в обучении иностранному языку: аутентичности учебных материалов и аутентичности учебной деятельности. Приводятся примеры коммуникативных ситуаций и видов учебной деятельности на занятиях по иностранному языку, которые можно считать аутентичными с точки зрения профессиональных потребностей будущих выпускников.
The article analyzes the notion of authenticity of students’ learning activities in teaching foreign languages for professional purposes at non-linguistic tertiary schools. The distinction is drawn between two aspects of authenticity in foreign language teaching: the authenticity of learning materials and the authenticity students’ learning activities. Examples of communicative situations and students’ learning activities in foreign language classes that can be considered as authentic from the point of view of future graduates’ professional needs are given.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16281
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarnopolsky_Degtyariova.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.