Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Автентичність навчальної діяльності студентів у курсах іноземної мови для професійного спілкування у немовних вишах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тарнопольський, О. Б.
dc.contributor.author Дегтярьова, Ю. В.
dc.date.accessioned 2017-11-02T13:45:30Z
dc.date.available 2017-11-02T13:45:30Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Тарнопольський, О. Б. Автентичність навчальної діяльності студентів у курсах іноземної мови для професійного спілкування у немовних вишах / О. Б. Тарнопольський, Ю. В. Дегтярьова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 202-206. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16281
dc.description.abstract Стаття аналізує поняття автентичності навчальної діяльності студентів у навчанні іноземної мови для спеціальних цілей у немовних вишах. Встановлюється різниця двох аспектів автентичності у навчанні іноземних мов: автентичності навчальних матеріалів та автентичності навчальної діяльності. Наводяться приклади комунікативних ситуацій та видів навчальної діяльності на заняттях з іноземних мов, які можна вважати автентичними з точки зору професійних потреб майбутніх випускників. ua
dc.description.abstract В статье анализируется понятие аутентичности учебной деятельности студентов при обучении иностранному языку для специальных целей в неязыковых вузах. Проводится различие двух аспектов аутентичности в обучении иностранному языку: аутентичности учебных материалов и аутентичности учебной деятельности. Приводятся примеры коммуникативных ситуаций и видов учебной деятельности на занятиях по иностранному языку, которые можно считать аутентичными с точки зрения профессиональных потребностей будущих выпускников. ua
dc.description.abstract The article analyzes the notion of authenticity of students’ learning activities in teaching foreign languages for professional purposes at non-linguistic tertiary schools. The distinction is drawn between two aspects of authenticity in foreign language teaching: the authenticity of learning materials and the authenticity students’ learning activities. Examples of communicative situations and students’ learning activities in foreign language classes that can be considered as authentic from the point of view of future graduates’ professional needs are given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчання іноземних мов для професійних цілей ua
dc.subject автентичність ua
dc.subject навчальна діяльність ua
dc.subject обучение иностранным языкам для профессиональных целей ua
dc.subject аутентичность ua
dc.subject учебная деятельность ua
dc.subject teaching foreign languages for professional purposes ua
dc.subject authenticity ua
dc.subject learning activities ua
dc.title Автентичність навчальної діяльності студентів у курсах іноземної мови для професійного спілкування у немовних вишах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу