DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16231
Title: К вопросу формирования фреймовой статьи "Красноярск" в учебном словаре
Other Titles: Щодо питання формування фреймової статті “Красноярськ” у навчальному словнику
Authors: Кузнецова, Л. И.
Keywords: словарная статья
фреймовый подход
актуализация
фреймовый учебный словарь
словникова стаття
фреймовий підхід
актуалізація
фреймовий навчальний словник
frame entry
frame concept
development
Frame learner’s dictionary
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кузнецова, Л. И. К вопросу формирования фреймовой статьи "Красноярск" в учебном словаре / Л. И. Кузнецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 114-117.
Abstract: В статье рассматриваются практические вопросы разработки фреймовой статьи учебного словаря с целью актуализации фреймового подхода в практическом курсе русского как иностранного. В качестве примера автор приводит фреймовую статью “Красноярск”.
У статті розглядаються практичні питання розробки фреймової статті навчального словника з метою актуалізації фреймового підходу в практичному курсі російського як іноземного. Як приклад автор приводить фреймову статтю “Красноярськ”.
The paper looks at practical issues of frame verbalization in the entry of Frame learner’s dictionary to further develop frame concept in teaching Russian as foreign language. As an example the author describes the frame entry “Krasnoyarsk”.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16231
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsova.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.