DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 1 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15977
Title: Роль лінгвокультурології у процесі професійної підготовки майбутніх вихователів
Authors: Поворознюк, С. І.
Keywords: лінгвокультурологія
професійна підготовка вихователя
лінгвокультурологічна компетенція фахівця дошкільної освіти
linguistics culturology
the professional training of the future educators
lingvo-cultural competence of preschool educator specialist
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво "Гілея"
Citation: Поворознюк, С. І. Роль лінгвокультурології у процесі професійної підготовки майбутніх вихователів / С. І. Поворознюк // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 1. – С. 136-145.
Abstract: З точки зору сучасної лінгвометодики проаналізовано теоретичне і практичне значення лінгвокультурології як науки, що вивчає культурно марковані мовні одиниці, для процесу професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Особливого значення навчання лінгвокультурології набуває у процесі професійної підготовки студентів за спеціальністю «Дошкільна освіта» (спеціалізація: іноземна мова), адже перед ними постає завдання оволодіти навичками міжкультурної комунікації, і відповідно набути міжкультурної комунікативної компетентності. Навчання лінгвокультурології у процесі професійної підготовки майбутніх вихователів відповідає вимогам сучасної культурно-спрямованої мовної освіти і сприяє усвідомленню студентами особливостей взаємозв’язку мови та культури, засвоєнню комплексу основних лінгвокультурологічних понять, формуванню полікультурної мовної особистості.
From the point of view of modern linguistic methodology, theoretical and practical value of cultural linguistics as a science that investigates culturally marked language units for the process of professional training of future specialists of preschool education has been analyzed. Cultural linguistic teaching becomes of particular importance in the process of professional training of students majoring in “Preschool education” (specialization: foreign language), because they face the challenge to master the skills of intercultural communication, and thus acquire intercultural communicative competence. Teaching cultural linguistics in the process of professional training of future teachers meets the requirements of modern cultural-oriented language education and promotes awareness of students as to the peculiarities of interrelation of language and culture, mastering a set of core linguistic and cultural concepts, formation of a multicultural linguistic individual.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15977
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Povoroznyuk.pdf279.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.