DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 1 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15975
Title: Особливості особистісно орієнтованого навчання студентів у вищому навчальному закладі
Authors: Братанич, А. А.
Keywords: особистісно-орієнтований підхід
навчання
особистість
індивідуальність
вищий навчальний заклад
personally-orientedapproach
education
personality
individuality
higher educational institution
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво "Гілея"
Citation: Братанич, А. А. Особливості особистісно орієнтованого навчання студентів у вищому навчальному закладі / А. А. Братанич // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 1. – С. 114-123.
Abstract: Визначено витоки, напрями та обґрунтовано особливості особистісно-орієнтованого підходу щодо навчання студентів у вищому навчальному закладі. Здійснено аналіз різнорівневого, індивідуального, диференційованого, суб'єктивно-особистісного підходів у сучасній освіті України. Виявлено переваги й недоліки освітніх технологій та особливості організації процесу навчання майбутніх фахівців в контексті сучасний викликів освіти. Навчально-виховний процес на основі особистісно-орієнтованого підходу повинен відбуватися на основі врахування індивідуально-психологічних особливостей студентів; їх самостійності у виборі форм, методів і засобів навчання; самоконтролю; самооцінки результатів своєї діяльності.
The sources, directions and peculiarities of personality-oriented approach to students' training in higher educational institutions are defined. Analysis of multi-level, individual, differentiated, subjective-personality approaches in modern education of Ukraine was carried out. Advantages and disadvantages of educational technologies and peculiarities of organization of future specialists training in the context of modern educational challenges are revealed. Educational process on the basis of a personally-oriented approach should take place taking into account individual psychological peculiarities of students; their independence in the choice of forms, methods and means of learning; selfcontrol; self-assessment of their activities results.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15975
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bratanich.pdf287.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.