Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості особистісно орієнтованого навчання студентів у вищому навчальному закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Братанич, А. А.
dc.date.accessioned 2017-10-17T09:48:59Z
dc.date.available 2017-10-17T09:48:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Братанич, А. А. Особливості особистісно орієнтованого навчання студентів у вищому навчальному закладі / А. А. Братанич // Освітній дискурс = Educational discourse : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 1. – С. 114-123. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15975
dc.description.abstract Визначено витоки, напрями та обґрунтовано особливості особистісно-орієнтованого підходу щодо навчання студентів у вищому навчальному закладі. Здійснено аналіз різнорівневого, індивідуального, диференційованого, суб'єктивно-особистісного підходів у сучасній освіті України. Виявлено переваги й недоліки освітніх технологій та особливості організації процесу навчання майбутніх фахівців в контексті сучасний викликів освіти. Навчально-виховний процес на основі особистісно-орієнтованого підходу повинен відбуватися на основі врахування індивідуально-психологічних особливостей студентів; їх самостійності у виборі форм, методів і засобів навчання; самоконтролю; самооцінки результатів своєї діяльності. ua
dc.description.abstract The sources, directions and peculiarities of personality-oriented approach to students' training in higher educational institutions are defined. Analysis of multi-level, individual, differentiated, subjective-personality approaches in modern education of Ukraine was carried out. Advantages and disadvantages of educational technologies and peculiarities of organization of future specialists training in the context of modern educational challenges are revealed. Educational process on the basis of a personally-oriented approach should take place taking into account individual psychological peculiarities of students; their independence in the choice of forms, methods and means of learning; selfcontrol; self-assessment of their activities results. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject особистісно-орієнтований підхід ua
dc.subject навчання ua
dc.subject особистість ua
dc.subject індивідуальність ua
dc.subject вищий навчальний заклад ua
dc.subject personally-orientedapproach ua
dc.subject education ua
dc.subject personality ua
dc.subject individuality ua
dc.subject higher educational institution ua
dc.subject.classification 378.147.091.31-059.1 ua
dc.title Особливості особистісно орієнтованого навчання студентів у вищому навчальному закладі ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу