DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 48 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15665
Title: Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів
Authors: Кравченко-Дзонда, О. Е.
Keywords: підхід
компетентнісний підхід
компетенція
подход
компетентностный подход
компетенция
approach
competence approach
competence
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кравченко-Дзонда О. Е. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. Е. Кравченко-Дзонда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 48. - C. 77-82.
Abstract: У статті здійснено теоретичний аналіз понять “компетенція” й “компетентність”. Встановлено взаємозв’язок між цими поняттями й обґрунтовано їх розмежування. Доведено важливість запровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів.
В статье осуществлен теоретический анализ понятий “компетенция” и “компетентность”. Установлена взаимосвязь между этими понятиями и обосновано их разграничение. Доказана важность внедрения компетентностного подхода в процесс профессиональной подготовки будущего учителя начальных классов.
This article provides a theoretical analysis of the concepts of “competence” and “competency”. The interrelation between these concepts is set and their separation is motivated. The significance of the introduction of a competence-based approach to the process of future elementary school teacher’s preparing is proved.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15665
Appears in Collections:Випуск 48

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchenko-Dzondza.pdf151.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.