У статті сформульовані причини пошуку нових підходів щодо підвищення ефективності фахової підготовки майбутніх учителів технологій. Представлений аналіз сучасних педагогічних іновацій, за результатами якого можна замінювати деякі аспекти і атрибути або вбудовувати іновації в класичну традиційну класно-урочну технологію навчання (на прикладі навчальної дисципліни “Конструювання і моделювання одягу”), з метою вдосконалення і оптимізації навчального процесу
В статье сформулированы причины поиска новых подходов по повышению эффективности профессиональной подготовки будущих учителей технологий. Представлен анализ современных педагогических инноваций, по результатам которого можно заменять некоторые аспекты и атрибуты или встраивать инновации в классическую традиционную классно-урочную технологию обучения (на примере учебной дисциплины “Конструирование и моделирование одежды”), с целью совершенствования и оптимизации учебного процесса.
In this article the reasons for new approaches for improving professional training of
future teachers of technology. The analysis of modern pedagogical innovations, the results of
which can replace some of the aspects and attributes or incorporate innovations in the
traditional classic of classes training technology (for example discipline “Design and fashion
design), to improve and optimize the learning process.