DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15175
Title: Методика підготовки керівника вокального ансамблю в системі вищої музично-педагогічної освіти України та Китаю
Authors: Ху, Маньлі
Keywords: майбутні вчителі музики
співацьке навчання
методична модель
готовність до керівництва вокальними ансамблями
будущие учителя музыки
певческое обучение
методическая модель
готовность к руководству вокальными ансамблями
future music teachers
singing training
methodological model
willingness to lead vocal ensembles
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ху Маньлі. Методика підготовки керівника вокального ансамблю в системі вищої музично-педагогічної освіти України та Китаю : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ху Маньлі ; наук. А. В. кер. Козир ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017 - 23 с.
Abstract: У дисертації досліджується проблема формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальними ансамблями учнів. Конкретизовано поняття «готовність до керівництва вокальними ансамблями», розкрито теоретичні та практичні аспекти формування цього феномена. Доведено ефективність формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальними ансамблями учнів за умов впровадження експериментальної методики, яка забезпечує динаміку формування рівнів досліджуваної готовності студентів від низького (нестабільного) до високого (перманентного). Розроблена методика включає наступні етапи: спонукально- інформаційний, стратегічно-орієнтаційний, інтегративно-прогресивний. Узагальнення результатів упровадження експериментальної методики у практику мистецьких ВНЗ України і Китаю дозволило визначити педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальними ансамблями учнів. Практичним результатом впровадження розробленої та апробованої методичної моделі формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальними ансамблями передбачено застосування комплексу ефективних методів і прийомів означеної підготовки. Очікуваним результатом визначено готовність майбутніх учителів музики до керівництва вокальними ансамблями, що підтверджується позитивною динамікою зростання всіх структурних компонентів досліджуваного педагогічного явища, що дає підстави підкреслити доцільність та перспективність її застосування для підвищення ефективності фахової підготовки студентів мистецьких факультетів у системі вищої музично-педагогічної освіти.
В диссертации исследуется проблема формирования готовности будущего учителя музыки к руководству вокальными ансамблями учеников. Конкретизировано понятие «готовность к руководству вокальными ансамблями», раскрыты теоретические и практические аспекты формирования этого феномена. Доказана эффективность формирования готовности будущего учителя музыки к руководству вокальными ансамблями учеников в условиях внедрения экспериментальной методики, которая обеспечивает динамику формирования уровней исследуемой готовности студентов от низкого (нестабильного) до высокого (перманентного). Разработанная методика включает следующие этапы: побудительно-информационный, стратегически- ориентационной, интегративно-прогрессивный. Обобщение результатов внедрения экспериментальной методики в практику художественных ВУЗ Украины и Китая позволило определить педагогические условия формирования готовности будущего учителя музыки к руководству вокальными ансамблями учеников. Практическим результатом внедрения разработанной и апробированной методической модели формирования готовности будущего учителя музыки к руководству вокальными ансамблями предусмотрено применение комплекса эффективных методов и приемов обозначенной подготовки. Ожидаемым результатом определено готовность будущих учителей музыки к руководству вокальными ансамблями, что подтверждается положительной динамикой роста всех структурных компонентов исследуемого педагогического явления, что дает основания подчеркнуть целесообразность и перспективность ее применения для повышения эффективности профессиональной подготовки студентов художественных факультетов в системе высшего музыкально- педагогического образования.
In the dissertation the problem of formation of readiness of the future teacher of music to a management of vocal ensembles of pupils is investigated. The concept of «readiness to lead vocal ensembles» is concretized, theoretical and practical aspects of the formation of this phenomenon are revealed. The effectiveness of forming the readiness of the future teacher of music to lead vocal ensembles of students is proved in the conditions of introduction of the experimental methodology that ensures the dynamics of the levels of studied readiness of students from low (unstable) to high (permanent). The developed methodology includes the following stages: incentive-informational, strategic-orientational, integrative-progressive. The generalization of the results of the introduction of the experimental methodology into the practice of art universities in Ukraine and China made it possible to determine the pedagogical conditions for forming the readiness of the future music teacher to lead the vocal ensembles of students. The practical result of the introduction of the developed and approved methodological model of the future teacher's readiness to lead the vocal ensembles provides for the application of a set of effective methods and techniques of designated training. The expected result is the willingness of future music teachers to lead vocal ensembles, which is confirmed by the positive dynamics of growth of all structural components of the studied pedagogical phenomenon, gives grounds to emphasize the appropriateness and prospects of its application for improving the efficiency of vocational training of art faculty students in the system of higher musical pedagogical education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15175
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hu_Manli.pdf337.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.