У дисертаційному дослідженні актуалізовано проблемудиригентсько-
хорової підготовки майбутнього вчителя музики на основі традицій Одеської
хорової школи.
Теоретико-методологічне осмислення даного феномена на основі
сучасної парадигми національної вищої освіти дає змогу розглядати його як
процес підготовки студентів до диригентсько-хорової інноваційної роботи,
кінцевим результатом якого є інтегрована готовність студентів до виконання
різних видів музично-педагогічної діяльності на основі традицій Одеської
хорової школи. В роботі обґрунтовано специфіку методики диригентсько-
хорової підготовки майбутнього вчителя музики на основі традицій Одеської
хорової школи, що розглядається нами на основі органічної єдності
особистісних механізмів, а саме: рефлексії, ідентифікації, інтерпретації та
уявлення. Визначено компонентну структуру диригентсько-хорової підготовки
майбутнього вчителя музики на основі традицій Одеської хорової школи як
сукупності взаємопов’язаних компонентів: мотиваційно-оцінного, емоційно-
комунікативного, дієво-компетентнісного та креативно-рефлексивного.
Розроблено критерії, показники та рівні сформованості означеного феномену.
Спроектовано цілісну педагогічну модель диригентсько-хорової підготовки
майбутнього вчителя музики на основі традицій Одеської хорової школи.
Висвітлено результати експериментальної перевірки ефективності розробленої
поетапної методики диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя
музики на основі традицій Одеської хорової школи.
В диссертационном исследовании актуализирована проблема
дирижерско-хоровой подготовки будущего учителя музыки на основе традиций
Одесской хоровой школы. Теоретико-методологическое осмысление данного
феномена на основе современной парадигмы национального высшего
образования дает возможность рассматривать его как процесс подготовки
студентов к дирижерско-хоровой инновационной работе, конечным
результатом которого является интегрированная готовность студентов к
выполнению разных видов музикально-педагогической деятельности на основе
традиций Одесской хоровой школы. В работе обоснована специфика методики
дирижерско-хоровой подготовки будущого учителя музики на основе традиций
Одесской хоровой школы, которая рассматривается нами на основе
органического единства личностных механизмов, а именно: рефлексии,
идентификации,интерпретации и воображения. Определена компонентная
структура дирижерско-хоровой подготовки будущого учителя музики на основе
традиций Одесской хоровой школы как совокупность взаимосвязанных
компонентов: мотивационно-оценочный, эмоционально-коммуникативный,
действенно-компетентностного и креативно-рефлексивного. Разработаны
критерии, показатели и уровни сформированности обозначенного феномена.
Спроектирована целостная педагогическая модель дирижерско-хоровой
подготовки будущого учителя музики на основе традиций Одесской хоровой
школы. Освещены результаты експериментальной проверки эффективности
разработанной поетапной методики перевірки ефективності розробленої
поетапної методики дирижерско-хоровой подготовки будущого учителя музики
на основе традиций Одесской хоровой школы.
The problem of future musical teacher’s сonductor – chorus training based on
the traditions of the Odessa school choir is actualized in this dissertation.Theoretical
and methodological understanding of this phenomenon on the basis of the modern
paradigm of national higher education makes it possible to consider it as a process of
preparing students for conducting and choral innovative work, the end result is an
integrated readiness of students to perform various types of music and educational
activities based on the traditions of the Odessa school choir.The paper substantiates
the specific methods of conducting and choral training future teachers of music based
on the traditions of the Odessa School Choir, considered by us based on the organic
unity of personality mechanisms, namely: reflection, identification, interpretation and
presentation.Determined component structures conductor and choral training future
teachers of music based on the traditions of the Odessa school choir as a set of
interrelated components: motivational and evaluative, emotional, communication,
action-competence and creative and reflective.The criteria, indicators and levels of
definite phenomenon.Designed coherent pedagogical model of conducting and choral
training future teachers of music based on the traditions of the Odessa School
Choir.The results of the experimental test the effectiveness of methods developed
phased conducting and choral training future teachers of music based on the
traditions of the Odessa School Choir.