DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 09. Сучасні тенденції розвитку мов » Випуск 13 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15120
Title: Гіперо-гіпонімія як показник внутрішньоконцептуальних зв'язків : (на прикладі реалізацій концепту дитинство в англійській мові)
Authors: Жарковская, И. В.
Захарова, К. І.
Keywords: категоризація
концептуалізація
гіпонім
гіперонім
прототип
категоризация
концептуализация
гипоним
гипероним
прототип
categorization
conceptualization
hyponym
hypernym
prototype
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Жарковская И. В. Гіперо-гіпонімія як показник внутрішньоконцептуальних зв'язків : (на прикладі реалізацій концепту дитинство в англійській мові) / И. В. Жарковская, К. І. Захарова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов, Вип. 13. - С. 74-80
Abstract: Стаття присвячена дослідженню реалізацій концепту ДИТИНСТВО в сучасній англійській мові. Здійснено аналіз гіперо-гіпонімічних зв’язків лексико-семантичних варіантів номінації childhood, що є ім’ям концепту. Побудована ієрархічна система зв’язків дозволила розглянути процес категоризації концепту ДИТИНСТВО крізь призму теорії прототипів.
Статья посвящена исследованию реализаций концепта ДЕТСТВО в современном английском языке. Осуществлен анализ гиперо-гипонимических связей лексико-семантических вариантов номинации childhood, которая является именем концепта. Полученная иерархическая система позволяет рассмотреть процессы категоризации, в которых задействован концепт ДЕТСТВО, с точки зрения теории прототипов.
The article deals with the research of realizations of the concept CHILDHOOD in Modern English. The analysis of hypo-hypernymic relations of the lexical-semantic nomination childhood, which is the name of the concept, has been provided. The received hierarchic system allows analyzing the processes of categorization, which involve concept CHILDHOOD, from the prototype theory point of view.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15120
Appears in Collections:Випуск 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zharkovskaya_Zakharova.pdf159.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.