DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Інженерно-педагогічний факультет » Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14561
Title: Reasons of teaching model for future bachelors of food science and technology in the conditions of pedagogical universities
Other Titles: Обгрунтування моделі навчання харчових технологій майбутніх бакалаврів в умовах педагогічного університету
Authors: Шаура (Стогній), Аліна Юріївна
Keywords: teaching model
professional education
food technologies
bachelor
anticipating higher education
learning principles
навчальна модель
професійна освіта
харчові технології
бакалавр
випереджаюча освіта
принципи навчання
Issue Date: 2017
Publisher: Taunton, MA, United States of America
Citation: Shaura A.Y. Reasons of teaching model for future bachelors of food science and technology in the conditions of pedagogical universities / A.Y. Shaura // Topical questions of contemporary science: Collection of scientific articles. – Aspekt Publishing of Budget Printing Center, Taunton, MA 02780, United States of America, 2017. − P. 488−491. - ISBN 978-0-9988732-1-3
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Analyzed and determined the theoretical basis to creating of teaching model for future bachelors of food science and technology in the conditions of pedagogical universities. This teaching model rests on the principles of anticipating higher education.
У статті проаналізовано і визначено теоретичні основи для побудови моделі навчання харчових технологій майбутніх бакалаврів з професійної освіти, спираючись на засади випереджаючої освіти.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14561
Appears in Collections:Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.02.2017_USA_Shaura A.pdfОсновна стаття767.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.