DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1456
Title: Формування культури побуту молодших школярів у системі естетичного виховання
Authors: Панасюк, Світлана Леонідівна
Keywords: культура побуту
молодші школярі
система естетичного виховання
шкільний та сімейний соціум
culture of everyday life
junior pupils
system of aesthetic education
school and family social groups
Issue Date: 2007
Publisher: Друкарня редакційно-видавничого відділу “Вежа” Волинського державного університету ім. Лесі Українки
Citation: Панасюк, Світлана Леонідівна. Формування культури побуту молодших школярів у системі естетичного виховання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. Л. Панасюк ; наук. кер. О. Н. Дем’янчук ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с.
Abstract: Дисертацію присвячено проблемі теорії і практики формування культури побуту молодших школярів в умовах шкільного та сімейного соціумів. Здійснено аналіз наукової літератури, на основі якого викладено розуміння сутності та структури досліджуваного поняття, особливостей його реалізації молодшими школярами у навчальній та позанавчальній діяльності. Визначено структурні компоненти, показники, критерії та рівні сформованості культури побуту молодших школярів, обґрунтовано умови її ефективного становлення; розроблено методику педагогічного керівництва процесом формування культури побуту засобами естетичного виховання. Здобуті результати дослідження доводять продуктивність запропонованої системи формування культури побуту молодших школярів. Теоретично обґрунтована й експериментально перевірена методика може бути використана у навчально-виховному процесі загальних та спеціалізованих закладів освіти.
The thesis is dedicated to the problem of theory and practice of formation of culture of everyday life in junior pupils in the conditions of the school and family social groups. The present paper contains the analysis of scientific literature, which underlies the understanding of the essence and structure of the concept under consideration, as well as the peculiarities of its realization by junior pupils in their academic activities and extra-curricular work. The thesis defines structural components, indices, criteria and levels of formation of culture of everyday life in junior pupils and substantiates the conditions under which it develops most efficiently. It also offers methods of pedagogical guidance of the process of formation of culture of everyday life by means of aesthetic education. The results obtained in the course of research prove the productivity of the suggested system of formation of culture of everyday life in junior pupils. These theoretically substantiated and experimentally proven methods can be used within educational framework in secondary and specialized schools.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1456
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panasyuk.pdf281.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.