У статті подано аналіз сутності традицій, які зберігалися
і передавалися з покоління в покоління через живий досвід, усне
спілкування і практику сімейного життя. Через систему традицій
кожен народ відтворює себе, свою духовну культуру, свій характер
і психологію своїх дітей. Такою представлено і техніку витинанки.
Звертається увага, що витинанка виникла, розвивалася протягом
багатьох століть у багатьох країнах світу. Своєрідно
доповнювалися вікові традиції українськими майстрами
декоративно прикладного мистецтва. Тому і повинні майбутні
вчителі трудового навчання і образотворчого мистецтва
оволодівати компетенцією творчої продуктивної діяльності з
використанням традицій етнодизайну.
В статье проанализирована сущность традиций, которые
передавались на протяжении многих поколений через живой опыт,
устное общение и практику семейной жизни. Через систему
традицій каждый народ выражает свою духовную культуру, свій
характер и психологію своїх детей. Такой понимается и техника
вытынанки. Обращается внимание, что вытынанка возникла,
розвивалась на протяжении многих столетий во многих странах
мира. Своеобразно дополнялись вековые традиции украинскими
містерами декоративно прикладного искусства. Потому и должны
будущие учителя трудового обучения, изобразительного искусства
владеть компетенцией творческой продуктивной деятельности с
использованием традицій этнодизайна.