Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Технології формування інженерної складової професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем технологія виробів легкої промисловості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косяк, Інна Василівна
dc.date.accessioned 2017-05-23T08:26:10Z
dc.date.available 2017-05-23T08:26:10Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Косяк І. В Технології формування інженерної складової професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем технологія виробів легкої промисловості / І. В. Косяк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць: Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Випуск 12 (55). – Частина 2. – Рівне : РДГУ, 2015. – С. 170 – 177 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14202
dc.description.abstract У статті розкрито специфіку формування інженерної складової професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем технологія виробів легкої промисловості. Запропоновано та охарактеризовано педагогічні технології, які можливо використовувати при підготовці майбутніх інженерів-педагогів за профілем технологія виробів легкої промисловості та при їх педагогічній діяльності у професійно-технічному навчальному закладі (ПТНЗ) ua
dc.description.abstract В статье раскрыта специфика формирования инженерной составляющей профессиональной компетентности будущих инженеров-педагогов по профилю технология изделий легкой промышленности. Предложены и охарактеризованы педагогические технологии, которые возможно использовать при подготовке будущих инженеров-педагогов по профилю технология изделий легкой промышленности и при их педагогической деятельности в профессионально-техническом училище (ПТУ) ua
dc.description.abstract In the article the features of formation of the engineering component of professional competence of future engineers-teachers in profile technology of light industry products. In this process, you must consider the future professional activity, carried out by the engineer-teacher at vocational school (vocational and technical). Proposed and described educational technology that can be used in the preparation of future engineers - teachers in profile technology of light industry products and their teaching activities in vocational education. Discussed in the article pedagogical technologies have proven effective at all levels of professional training of future engineers-teachers in profile technology of light industry products, and are designed to ensure the success of professional activity of graduates in the new socio-economic conditions ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во РДГУ ua
dc.subject технології навчання ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject педагогічна технологія ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject технологии обучения ua
dc.subject педагогическая технология ua
dc.subject профессиональная деятельность ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject technology education ua
dc.subject educational technology ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject.classification 378.016:[64+66/68] ua
dc.title Технології формування інженерної складової професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем технологія виробів легкої промисловості ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу