DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14027
Title: Особливості розвитку усного монологічного мовлення у розумово відсталих учнів 7-го класу на уроках літератури
Authors: Кравець, Ніна
Шибецька, В. В.
Keywords: усне монологічне мовлення
розумово відсталі учні
словниковий запас
лексичні вправи
уроки літератури
устная монологическая речь
умственно отсталые ученики
уроки литературы
лексические упражнения
словарный запас
monologic speech
literature lessons
lexical exercises
vocabulary
mentally retarded pupils
Issue Date: 2017
Citation: Шибецька В. В. Особливості розвитку усного монологічного мовлення у розумово відсталих учнів 7-го класу на уроках літератури / В. В. Шибецька, Н. П. Кравець // Науковий журнал "Молодий вчений". - 2017. - № 3 (43). - С. 506-512
Abstract: Визначено роль усного мовлення у житті дитини з порушеннями інтелектуального розвитку. Розкрито особливості усного монологічного мовлення розумово відсталих учнів 7-го класу. Обґрунтовано необхідність корекційної роботи по розвитку усного монологічного мовлення розумово відсталих семикласників. Схарактеризовані основні методи, засоби та прийоми розвитку усного монологічного мовлення даної категорії учнів шляхом збагачення лексичного запасу на уроках літератури.
Определена роль устной речи в жизни ребенка с нарушениями интеллектуального развития. Раскрыты особенности устной монологической речи умственно отсталых учеников 7-го класса. Обоснована необходимость коррекционной работы по развитию устной монологической речи умственно отсталых семиклассников. Охарактеризованы основные методы, средства и приемы развития устной монологической речи данной категории учащихся путем обогащения лексического запаса на уроках литературы.
The role of monologic speech in the life of a child with intellectual disabilities is defined. The features of the oral monologic speech of the mentally retarded pupils of the 7th grade are revealed. The necessity of corrective work on development of oral monologic speech of mentally retarded students is grounded. The main methods, means and methods of development of oral monologic speech of this category of students by enriching the lexical stock in literature lessons are described.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14027
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shybetska, Kravets, 2017 No 3.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.