Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості розвитку усного монологічного мовлення у розумово відсталих учнів 7-го класу на уроках літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна
dc.contributor.author Шибецька, В. В.
dc.date.accessioned 2017-05-15T13:03:24Z
dc.date.available 2017-05-15T13:03:24Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Шибецька В. В. Особливості розвитку усного монологічного мовлення у розумово відсталих учнів 7-го класу на уроках літератури / В. В. Шибецька, Н. П. Кравець // Науковий журнал "Молодий вчений". - 2017. - № 3 (43). - С. 506-512 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14027
dc.description.abstract Визначено роль усного мовлення у житті дитини з порушеннями інтелектуального розвитку. Розкрито особливості усного монологічного мовлення розумово відсталих учнів 7-го класу. Обґрунтовано необхідність корекційної роботи по розвитку усного монологічного мовлення розумово відсталих семикласників. Схарактеризовані основні методи, засоби та прийоми розвитку усного монологічного мовлення даної категорії учнів шляхом збагачення лексичного запасу на уроках літератури. ua
dc.description.abstract Определена роль устной речи в жизни ребенка с нарушениями интеллектуального развития. Раскрыты особенности устной монологической речи умственно отсталых учеников 7-го класса. Обоснована необходимость коррекционной работы по развитию устной монологической речи умственно отсталых семиклассников. Охарактеризованы основные методы, средства и приемы развития устной монологической речи данной категории учащихся путем обогащения лексического запаса на уроках литературы. ua
dc.description.abstract The role of monologic speech in the life of a child with intellectual disabilities is defined. The features of the oral monologic speech of the mentally retarded pupils of the 7th grade are revealed. The necessity of corrective work on development of oral monologic speech of mentally retarded students is grounded. The main methods, means and methods of development of oral monologic speech of this category of students by enriching the lexical stock in literature lessons are described. ua
dc.language.iso uk ua
dc.subject усне монологічне мовлення ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject словниковий запас ua
dc.subject лексичні вправи ua
dc.subject уроки літератури ua
dc.subject устная монологическая речь ua
dc.subject умственно отсталые ученики ua
dc.subject уроки литературы ua
dc.subject лексические упражнения ua
dc.subject словарный запас ua
dc.subject monologic speech ua
dc.subject literature lessons ua
dc.subject lexical exercises ua
dc.subject vocabulary ua
dc.subject mentally retarded pupils ua
dc.title Особливості розвитку усного монологічного мовлення у розумово відсталих учнів 7-го класу на уроках літератури ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу