DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1401
Title: Психолого-педагогічні умови підготовки керівника хору в системі вищої музично-педагогічної освіти
Authors: Бірюкова, Лариса Анатоліївна
Keywords: керівник хору
психолого-педагогічні умови
компоненти
критерії та показники диригентсько-хорової підготовки
Psychological and pedagogical conditions
chorus conductor
components
criteria of chorus and conductor’ s training
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Бірюкова, Лариса Анатоліївна. Психолого-педагогічні умови підготовки керівника хору в системі вищої музично-педагогічної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.А. Бірюкова ; наук. кер. С. І. Науменко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с.
Abstract: Дисертацію присвячено науковому обґрунтуванню психолого-педагогічних умов диригентсько-хорової підготовки керівника хору в системі вищої музично-педагогічної освіти. У дисертації проаналізовано науково-теоретичні засади досліджуваної проблеми; визначено психолого-педагогічні умови диригентсько-хорової підготовки керівника хору; з’ясовано критерії, показники та рівні сформованості диригентсько-хорової підготовки студентів; виявлено зміст, сутність та структуру диригентсько-хорової підготовки студентів музично-педагогічних факультетів мистецтв, що зумовило вибір мотиваційно-ціннісного, музично-професійного, когнітивно-знаннєвого, педагогічно-фахового та творчо-самостійного компонентів диригентсько-хорової підготовки майбутнього керівника хору до продуктивної діяльності в умовах загальноосвітньої школи. Отримані результати експериментальної роботи дозволяють підвищити рівень ефективності диригентсько-хорової підготовки студентів до роботи з хором у системі музично-педагогічної освіти.
The Thesis is primarily devoted to scientific substantiation of the methods psychological and pedagogical conditions of chorus conductor training in the system of higher musical education. Pointed out the term “conductor ” as phenomenon of musical art, the theoretical foundation of researched problems, analyzed the ways of conductor and chorus students training. Experimentally checked up the steps of psychological and pedagogical conditions of students training, stressed interconnection of learning subjects. Examined the effective results of experimental and researched work.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1401
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Birykova.pdf883.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.