DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Інженерно-педагогічний факультет » Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13755
Title: Transparency in teaching vocational training teacher as a pedagogical problem
Other Titles: Транспарентність підготовки педагога професійного навчання як педагогічна проблема
Authors: Tytova, Nataliya
Титова, Наталія
Keywords: vocational education and training
future vocational training teacher
transparency
higher education
професійна освіта і навчання
педагог професійного навчання
транспарентність
вища освіта
Issue Date: 2017
Publisher: Aspekt Publishing of Budget Printing Center, Taunton, MA 02780, United States of America
Citation: Tytova N.M. Transparency in teaching vocational training teacher as a pedagogical problem / N.M. Tytova // Topical questions of contemporary science: Collection of scientific articles. – Aspekt Publishing of Budget Printing Center, Taunton, MA 02780, United States of America, 2017. – Р. 478-481. ISBN 978-0-9988732-1-3
Abstract: Analyzed the transparency teaching of vocational training teachers as one of the important conditions for their effective professional education. Determined the components in psychological and pedagogical preparation of vocational training teachers and proved their interrelation and interdependence on the principles of diversification approach
Представлені аналіз транспарентності підготовки педагогів професійного навчання як однієї з важливих умов забезпечення якості професійної освіти. Виокремлено суттєві складові психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання і обґрунтовано їх взаємозв’язок і взаємозалежність на основі диверсифікаційного підходу
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13755
Appears in Collections:Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tytova, USA, 2017.pdfTytova, USA, 2017432.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.