DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського » Наукові праці Факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13707
Title: Методична підготовка майбутніх учителів музики: праксеологічний контекст
Authors: Бодрова, Тетяна Олександрівна
Keywords: методична підготовка майбутніх учителів музики
праксеологічний контекст
продуктивність педагогічної праці
виробничо-технологічні відносини
methodological preparation of future music teachers
praxiological context
productivity of pedagogical work
production-technology relations
методическая подготовка будущих учителей музыки
праксеологический контекст
продуктивность педагогического труда
производственно-технологические отношения
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя
Citation: Бодрова Т. О. Методична підготовка майбутніх учителів музики: праксеологічний контекст / Т. О. Бодрова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 7-12
Abstract: У статті знайшли висвітлення питання оптимізації змістової та процесуальної складових методичної підготовки майбутніх учителів музики на основі використання раціональної технології праці. Автором доведено ефективність застосування праксеологічних чинників продуктивності навчально-професійної діяльності студентів, обґрунтовано домінантну роль виробничо-технологічних відносин у процесі набуття досвіду безпосереднього спілкування з учнями засобами музичного мистецтва, запропоновано конструктивні умови формування методичної компетентності та особистісного ресурсу майбутнього педагога-музиканта.
В статье нашли освещение вопросы оптимизации содержательной и процессуальной составляющих методической подготовки будущих учителей музыки на основе использования рациональной технологии труда. Автором доказано эффективность использования праксеологических составляющих продуктивности учебно-профессиональной деятельности студентов, обосновано доминантную роль производственно-технологических отношений в процессе приобретения опыта непосредственного общения с учащимися средствами музыкального искусства, предложено конструктивные условия формирования методической компетентности и личностного ресурса будущего педагога-музыканта.
The article highlights the issues of optimization of substantive and procedural components in the methodological preparation of future music teachers on the basis of the rational technology of work. The author proves the effectiveness of praxeological components of productivity of students’ professional learning activities, substantiates the dominant role of production-technology relationships in the process of acquiring the experience of direct communication with students by means musical arts, and proposes constructive conditions for the formation of methodological competence and personal resources of the future educator-musician.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13707
Appears in Collections:Наукові праці Факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nzspp_2015_1_3.pdf269.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.