Короткий опис(реферат):
Ціннісною характеристикою професійного зростання майбутнього фахівця соціальної сфери є розвиток його особистісної зрілості. Зазначений феномен є складним структурним утворенням та динамічним процесом, який формується під впливом різних факторів. Одним з важливих факторів становлення особистісної зрілості є спеціально організований процес навчання і виховання у вищому навчальному закладі. На даний час не існує цілісної моделі для розвитку особистісної зрілості майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі професійної підготовки.
Суть розробки, основні результати:
1. Дьоміна Г.А. Психологічні особливості емпатії студентів – майбутніх соціально-психологічних працівників / Г.А.Дьоміна // Актуальні проблеми психології : Зб. наук. Праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України / За ред. С.Д.Максименка. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. – Том VII. Екологічна психологія. – Вип. 32. – С. 73-79.
2. Дьоміна Г.А. Розвиток особистісної зрілості старшокласників щодо подружнього життя: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07. / Г.А. Дьоміна. – Київ, 2008. – 310 с.
3. Кравець Г.Ю. Педагогические условия проявления личностной зрелости студентов в учебно-воспитальном процессе вуза: дис. … кандид. пед. наук: 13.00.01. / Г.Ю. Кравець. – Иркутск, 2005. – 182 с.
4. Потапчук Л. М. Психологічні особливості становлення особистісної зрілості старшокласників: дис. … канд. психол. наук : 19.00.01 / Л.М. Потапчук. – Луцьк, 2001. – 205 с.