DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1365
Title: Методичні засади використання педагогічних технологій у навчанні природничих дисциплін студентів біологічних спеціальностей
Authors: Назаренко, Наталія Володимирівна
Keywords: педагогічні технології
технології навчання
інтеграційна технологія навчання
методичні засади
ефективність педагогічної технології
pedagogical technologies
training technologies
integrated training technology
pedagogical technology efficiency
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Назаренко, Наталія Володимирівна. Методичні засади використання педагогічних технологій у навчанні природничих дисциплін студентів біологічних спеціальностей : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. В. Назаренко ; наук. кер. В. М. Король ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с.
Abstract: Дисертація присвячена проблемі розробки і застосування педагогічних технологій навчання природничих дисциплін студентів вищих навчальних закладів. У роботі уточнено суть поняття “педагогічна технологія” та її структура, обґрунтовані методичні засади використання інтеграційної технології навчання природничих дисциплін, розроблена та апробована інтеграційна технологія навчання біологічних дисциплін, визначені показники її ефективності. Поєднання діяльнісного, проблемного, особистісно-орієнтованого підходів до процесу навчання природничих дисциплін зумовило підвищення рівня навчально-пізнавальної діяльності студентів, мотивації вивчення біологічних дисциплін, пізнавальної активності студентів, покращення їх самопочуття і настрою на заняттях.
The thesis is devoted to the problem of elaborating and applying pedagogical technologies of science disciplines training at the University Biological Faculty. The forming experiment results show the higher quality and quantity indexes of students’ knowledge level in “Biochemistry” and “Biotechnology” disciplines in the experimental groups if compared with control ones. The efficiency of developed technology was substantiated theoretically and proved experimentally on the base of problem, differentiated training and module-rating application. The combination of modern innovative (activity, problem, person-oriented) approaches to the science disciplines training process stipulated the increase of mastering theoretical material, motivation of acquiring “Biochemistry” and “Biotechnology” disciplines, students’ cognitive activity, improving their feelings and mood at the lessons. The interdependence of efficiency indexes of developed training technology was ascertained.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1365
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarenko.pdf310.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.