У статті розглядається проблема використання мультимедійних технологій в практиці вищої освіти.
На основі аналізу різних підходів до трактування поняття уточнюється зміст поняття «мультимедійні
технології». Висвітлюються психологічні особливості сприймання навчальної інформації, які необхідно
враховувати при створенні мультимедійних презентацій, даються практичні рекомендації для більш
ефективного їх використання.
В статье рассматривается проблема использования мультимедийных технологий в практике
высшего образования. На основе анализа разных подходов к трактовке понятия уточняется содержание
понятия "мультимедийные технологии". Освещаются психологические особенности восприятия учебной
информации, которые необходимо учитывать при создании мультимедийных презентаций, даются
практические рекомендации для более эффективного их использования.
In the article the problem of the use of multimedia technologies is examined in practice of higher education. On
the basis of analysis of the different going near interpretation of concept maintenance of concept "multimedia
technologies" is specified. Psychological features are illuminated perceptions of educational information, which must be
taken into account at creation of multimedia presentations, practical recommendations are given for their more effective
use.