DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1358
Title: Методика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва
Authors: Борисова, Тетяна Валеріївна
Keywords: методика підготовки
музично-театральна діяльність
естетичне виховання
актор музичного театру
музична режисура
методико-організаторські уміння
training methodology
music and drama activities
esthetic education
music theater actor
music directing
methodological and organizational skills
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Борисова, Тетяна Валеріївна. Методика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Борисова ; наук. кер. Г. М. Падалка ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с.
Abstract: Дисертацію присвячено проблемі методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва. Охарактеризовано сутність та зміст музично-театральної діяльності, визначено її естетико-виховну значущість, проаналізовано методичні проблеми підготовки майбутніх учителів музики до ефективного використання засобів музичного театру в естетико-виховному процесі школи. Визначено та обґрунтовано критерії, показники, рівні підготовки студентів музичних спеціальностей до естетичного виховання учнівської молоді засобами музичного театру. Розроблено та апробовано поетапну методику підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музичного-театрального мистецтва.
The dissertation investigates the issue of ensuring methodological preparation of future music teachers to esthetic education of school students by means of music and drama. We have characterized the essence and content of music and drama activities, defined their esthetic educational significance and analyzed methodological problems of training future music teachers to use the music theater means efficiently in esthetic education. We have determined and justified the criteria, indicators and levels of preparation of students majoring in music to educating school students esthetically by music theater means. We have developed and tested a step-by-step methodology of preparing future music teachers for esthetic education of school students by music and drama means.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1358
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borysova.pdf253.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.