DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13564
Title: Феномен дизайнерської освіти у контексті розвитку дизайну і системи професійної підготовки дизайнерів
Authors: Фурса, О. О.
Keywords: дизайнерська діяльність
дизайнерська культура
професійна підготовка дизайнерів
художнє проектування
технічна естетика
дизайнерская деятельность
дизайнерская культура
профессиональная подготовка дизайнеров
художественное проектирование
техническая эстетика
design activity
designer culture
professional training of designers
artistic design
technical aesthetics
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Фурса О. О. Феномен дизайнерської освіти у контексті розвитку дизайну і системи професійної підготовки дизайнерів / О. О. Фурса // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 162-167
Abstract: У статті коментується розвиток дизайн-освіти від кустарного виробництва до науково обґрунтованої і соціально обумовленої дизайнерської культури. У такому контексті дизайнерська діяльність позиціонується як перетворювальна діяльність людини, в процесі якої відбувається виникнення нових форм взаємодії людини і проектної культури.
В статье комментируется развитие дизайн-образования от кустарного производства до научно обоснованной и социально определенной дизайнерской культуры. В таком контексте дизайнерская деятельность позиционируется как созидательная деятельность человека, в процессе которой происходит возникновение новых форм взаимодействия человека и проектной культуры.
The article commented on the development of design education from handicrafts to scientifically sound and socially specific design culture. In this context, design activity is positioned as a creative human activity in which the new forms of human interaction and design culture emerge.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13564
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fursa.pdf290.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.