DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13560
Title: Педагогічні умови здійснення професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей
Authors: Цвєткова, Г. Г.
Keywords: саморозвиток викладачів гуманітарних спеціальностей
саморазвитие преподавателей гуманитарных специальностей
self-cultivation of the teachers of humanitarian specialties
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Цвєткова Г. Г. Педагогічні умови здійснення професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей / Г. Г. Цвєткова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 171-175
Abstract: У статті розглянуто питання саморозвитку викладачів гуманітарних спеціальностей як фундаментальної здатності людини, охарактеризовано сутність та зміст педагогічних умов здійснення професійного самовдосконалення, виокремлено найбільш важливі компоненти суб’єктності та готовності до самовдосконалення.
В статье рассматриваются вопросы саморазвития преподавателей гуманитарных специальностей как фундаментальной способности человека, охарактеризованы сущность и содержание педагогических условий осуществления профессионального самосовершенствования, определены наиболее важные компоненты субъектности и готовности к самосовершенствованию
The issues of self-cultivation of the teachers of humanitarian specialties as a fundamental human ability are considered in the article. The essence and content of pedagogical conditions for professional self-development have described. The most important components of subjectivity and readiness to self-perfection are defined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13560
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsvietkova.pdf276.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.