Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стадніченко, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2012-09-26T20:12:39Z
dc.date.available 2012-09-26T20:12:39Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Стадніченко, Світлана Миколаївна. Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. М. Стадніченко ; наук. кер. М. І. Садовий ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1355
dc.description.abstract У дисертації розроблено методику навчання молекулярної фізики в загальноосвітніх навчальних закладах на основі особистісно орієнтованої технології. Зміст та структуру розділу “Молекулярна фізика” досліджено за допомогою методів системного підходу та технології структурно-логічного аналізу навчального матеріалу. Обґрунтовано його побудову на основі логічного упорядкування змісту навколо фундаментальних і наскрізних понять, інтеграції знань профільних предметів та їх системного розгляду. Розкрито дидактичні основи розроблення методики вивчення молекулярної фізики за особистісно орієнтованою технологією в умовах профільного навчання. Визначено методи, прийоми, форми і засоби навчальної діяльності з урахуванням раціонально-логічних та емоційно-ціннісних основ навчально-пізнавальної діяльності учнів. Встановлено, що використання структурно-логічних схем на різних етапах уроку з фізики сприяє більш вищому рівню засвоєнню навчального матеріалу та розвитку якостей особистості. Експериментально доведено ефективність теоретичних і дидактичних засад розробленої методики навчання для формування фізичних знань з молекулярної фізики та надання навчально-пізнавальній діяльності творчого дослідницько-пошукового спрямування в індивідуальному режимі. ru_RU
dc.description.abstract In the dissertation was designed methodology of the molecular physics teaching in the general education establishments on the basis of the personality oriented technology. The content and structure of the chapter "Molecular physics" is explored with the help of the systematic approach and technology of the structural-logic analysis methods of an educational material. Its structure is approved on the basis of the logical ordering content around fundamental and throughway conceptions, integration of subjects matter knowledge and their systematic study. Opened didactical development basis of the molecular physics learning in accordance with the personally oriented theory under the profile teaching conditions. Determined methods, ways, form and tools of the educational activity with consideration of the rational, logical, emotional and valuable basis of the learning and cognitive pupils’ activity. It is determined, that use of a structural and logical schemes at various stages of a lesson in Physics assists to master more effective the studying material and develop the personality qualities. Experimentally proved the effectiveness of the theoretical and didactic basis of the developed teaching methodology for formation the knowledge in molecular physics, proving educational and cognitive activity of creative and research investigation in the individual mode direction. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject молекулярна фізика ru_RU
dc.subject термодинаміка ru_RU
dc.subject структурно-логічний аналіз ru_RU
dc.subject системний підхід ru_RU
dc.subject особистісно орієнтована технологія ru_RU
dc.subject профільне навчання ru_RU
dc.subject molecular physics ru_RU
dc.subject structural-logic analysis ru_RU
dc.subject system approach ru_RU
dc.subject personality oriented technology ru_RU
dc.subject training profile ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:539.1 ru_RU
dc.title Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу