DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13559
Title: Методичні аспекти активізації науково-дослідницької діяльності студентів при вивченні юридичних дисциплін
Authors: Малишева, М. Х.
Keywords: активізація
студент
науково-дослідна діяльність
активизация
студент
научно-исследовательская деятельность
activation
student
Scientific and research activity
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Малишева М. Х. Методичні аспекти активізації науково-дослідницької діяльності студентів при вивченні юридичних дисциплін / М. Х. Малишева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 139-142
Abstract: У статті розглядається проблема впровадження інноваційних методів педагогічної діяльності. Визначаються методичні основи активізації науково-дослідної діяльності студентів в контексті інноваційної діяльності викладача.
В статье рассматривается проблема внедрения инновационных методов педагогической деятельности. Определяются методические основы активизации научно-исследовательской деятельности студентов в контексте инновационной деятельности преподавателя.
The article addresses the problem of implementing innovative educational activities. There were indentified the methodological bases of the research activities of the students in the context of innovation activity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13559
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malysheva.pdf266.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.