DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13555
Title: Вплив логічної впорядкованості навчального матеріалу на його засвоєння студентами
Authors: Рябова, В. О.
Keywords: мисленнєва діяльність
розумова діяльність
елемент (структурна одиниця) навчального матеріалу
зв’язки між елементами навчального матеріалу
інформаційний аспект навчального матеріалу
психологічний аспект навчального матеріалу
пізнавальна діяльність
мыслительная деятельность
умственная деятельность
элемент (структурная единица) учебного материала
связи между элементами учебного материала
информационный аспект учебного материала
психологический аспект учебного материала
познавательная деятельность
thinking activity
mental activity
element (structural unit) of training material
the relationship between elements of educational material
informational aspect of educational material
the psychological aspect of training material
cognitive activity
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Рябова В. О. Вплив логічної впорядкованості навчального матеріалу на його засвоєння студентами / В. О. Рябова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 54-57
Abstract: В статті з’ясовано сутність сучасних підходів до подання навчального матеріалу, подано рекомендації щодо аналізу його змісту з метою вдосконалення навчального процесу. Автор аналізує особливості психологічного аспекту процесу засвоєння знань студентами, вказує на необхідності знання в процесі викладання (розвиваюче навчання) як структурних одиниць мисленнєвої діяльності так і типів зв’язків між ними та просторово-часових характеристик їх реалізації.
В статье определена сущность современных подходов к подаче учебного материала, даются рекомендации относительно его содержания с целью усовершенствования учебного процесса. Автор анализирует особенности психологического аспекта процесса приобретения знаний студентами, подчеркивает необходимость знаний в процессе преподавания (развивающее обучение) как структурных единиц мыслительной деятельности, так и типов соединений между ними и пространственно-временных характеристик их реализации.
In the article introducedthe essence of modern approaches to supply educational material, and recommendations on its content in order to improve the learning process. Author analyzes the psychological aspect of the learning process of students, emphasizes the need for knowledge in teaching (developing training) as structural units ofthinking activities and types of connections between them and the spatial and temporal characteristics of their implementation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13555
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Riabova.pdf208.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.