В статті з’ясовано сутність сучасних підходів до подання навчального матеріалу, подано рекомендації
щодо аналізу його змісту з метою вдосконалення навчального процесу. Автор аналізує особливості
психологічного аспекту процесу засвоєння знань студентами, вказує на необхідності знання в процесі
викладання (розвиваюче навчання) як структурних одиниць мисленнєвої діяльності так і типів зв’язків між ними
та просторово-часових характеристик їх реалізації.
В статье определена сущность современных подходов к подаче учебного материала, даются
рекомендации относительно его содержания с целью усовершенствования учебного процесса. Автор
анализирует особенности психологического аспекта процесса приобретения знаний студентами,
подчеркивает необходимость знаний в процессе преподавания (развивающее обучение) как структурных
единиц мыслительной деятельности, так и типов соединений между ними и пространственно-временных
характеристик их реализации.
In the article introducedthe essence of modern approaches to supply educational material, and recommendations
on its content in order to improve the learning process. Author analyzes the psychological aspect of the learning process
of students, emphasizes the need for knowledge in teaching (developing training) as structural units ofthinking activities
and types of connections between them and the spatial and temporal characteristics of their implementation.