У статті розглянута проблема використання системного підходу у педагогічних дослідження для
розробки системи коригуючого контролю для навчання майбутніх інженерів-педагогів. Виділені головні
компоненти коригуючого контролю: цілі, задачі, зміст, засоби, методи, форми, способи, результат реалізації,
взаємодія суб’єктів контролю.
В статье рассматривается проблема использования системного подхода в педагогических
исследования для разработки системы корректирующего контроля для обучения будущих инженеров-
педагогов. Выделены главные компоненты корректирующего контроля: цели, задачи, содержание, средства,
методы, формы, результаты реализации, взаимодействие субъектов контроля.
The article focuses on proving system approach in pedagogical researches for development the system of
correcting control for training of future engineers-teachers. The main components of correcting control are allocated:
purposes, tasks, contents, means, methods, forms, results of realization, interaction of subjects of control.