DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13552
Title: Системний підхід у дослідженні і організації коригуючого контролю
Authors: Павленко, М. П.
Павленко, Л. В.
Keywords: коригуючий контроль
системний підхід
навчання
інженери-педагоги
модель
корректирующий контроль
системный подход
обучение
инженеры-педагоги
модель
correcting control
system approach
training
engineers-teachers
model
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Павленко М. П. Системний підхід у дослідженні і організації коригуючого контролю / М. П. Павленко, Л. В. Павленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 44-48
Abstract: У статті розглянута проблема використання системного підходу у педагогічних дослідження для розробки системи коригуючого контролю для навчання майбутніх інженерів-педагогів. Виділені головні компоненти коригуючого контролю: цілі, задачі, зміст, засоби, методи, форми, способи, результат реалізації, взаємодія суб’єктів контролю.
В статье рассматривается проблема использования системного подхода в педагогических исследования для разработки системы корректирующего контроля для обучения будущих инженеров- педагогов. Выделены главные компоненты корректирующего контроля: цели, задачи, содержание, средства, методы, формы, результаты реализации, взаимодействие субъектов контроля.
The article focuses on proving system approach in pedagogical researches for development the system of correcting control for training of future engineers-teachers. The main components of correcting control are allocated: purposes, tasks, contents, means, methods, forms, results of realization, interaction of subjects of control.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13552
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlenko M_Pavlenko L.pdf255.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.