DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13551
Title: | Формування і розвиток міжкультурної компетентності у студентів мистецьких спеціальностей |
Authors: | Драченко, В. В. |
Keywords: | компетентність технологія міжкультурна взаємодія діалог культур синтез мистецтв компетентность технология межкультурное взаимодействие диалог культур синтез искусств competence technology cross-cultural co-operation dialog of cultures synthesis of arts |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова |
Citation: | Драченко В. В. Формування і розвиток міжкультурної компетентності у студентів мистецьких спеціальностей / В. В. Драченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 118-122 |
Abstract: | У статті розглядається сутність міжкультурної компетентності і особливості процесу формування і розвитку її у студентів художньо-педагогічних спеціальностей. В статье рассматривается проблема формирования и развития межкультурной компетентности у студентов художественно-педагогических направлений. The article presents the essence of cross-cultural competence and feature of process of forming and development of it is examined for students artistically pedagogical specialities. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13551 |
Appears in Collections: | Випуск 19(29) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Drachenko.pdf | 221.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.