DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13542
Title: Систематизація понять, умінь і навичок у змісті професійно-технічної освіти
Authors: Сидоренко, В. К.
Миколаєнко, А. Є.
Keywords: зміст навчання
принцип систематичності
система понять
умінь і навичок
теоретичне і виробниче навчання
спеціальний навчальний предмет
содержание обучения
принцип системности
система понятий
умений и навыков
теоретическое и производственное обучение
специальный учебный предмет
table of contents of studies
principle of systematic character
system of po-nyat' [system of concepts]
abilities and skills
theoretical and production studies
special educational object
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сидоренко В. К. Систематизація понять, умінь і навичок у змісті професійно-технічної освіти / В. К. Сидоренко, А. Є. Миколаєнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 65-71
Abstract: Розглянуто теоретичні підходи до систематизації понять, умінь і навичок в змісті професійно-технічної освіти. Показано вплив такої систематизації на можливості якнайповнішої реалізації міжпредметних зв’язків та інтеграційних підходів у навчальному процесі. Результати проведеної роботи можуть стати основою для розробки ефективних методик навчання, спрямованих на успішне засвоєння учнями понять і формування в них умінь і навичок.
Рассмотрены теоретические подходы к систематизации понятий, умений и навыков в содержании профессионально-технического образования. Показано влияние такой систематизации на возможности наиболее полной реализации межпредметных связей та интеграционных подходов в учебном процессе. Результаты проведенной работы могут стать основанием для разработки эффективных методик обучения, направленных на успешное усвоение учащимися понятий и формирование у них умений и навыков.
Theoretical approaches are considered to systematization of concepts, abilities and navi-chek in maintenance of profesiyno-tekhnichnoy education. Influencing of such systematization is shown on possibility of the most complete realization of intersubject connections and approaches of integrations in an educational process. Conducted job performances can become basis for development of effective methods of studies, directed on the successful mastering the students of concepts and forming in them of abilities and skills.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13542
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sydorenko_Mykolaienko.pdf234.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.