Розглянуто теоретичні підходи до систематизації понять, умінь і навичок в змісті професійно-технічної
освіти. Показано вплив такої систематизації на можливості якнайповнішої реалізації міжпредметних зв’язків
та інтеграційних підходів у навчальному процесі. Результати проведеної роботи можуть стати основою для
розробки ефективних методик навчання, спрямованих на успішне засвоєння учнями понять і формування в них
умінь і навичок.
Рассмотрены теоретические подходы к систематизации понятий, умений и навыков в содержании
профессионально-технического образования. Показано влияние такой систематизации на возможности
наиболее полной реализации межпредметных связей та интеграционных подходов в учебном процессе.
Результаты проведенной работы могут стать основанием для разработки эффективных методик обучения,
направленных на успешное усвоение учащимися понятий и формирование у них умений и навыков.
Theoretical approaches are considered to systematization of concepts, abilities and navi-chek in maintenance of
profesiyno-tekhnichnoy education. Influencing of such systematization is shown on possibility of the most complete
realization of intersubject connections and approaches of integrations in an educational process. Conducted job
performances can become basis for development of effective methods of studies, directed on the successful mastering the
students of concepts and forming in them of abilities and skills.