DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13541
Title: Науково-теоретичні засади реалізації особистісно орієнтованого навчання
Authors: Романчук, Н. О.
Keywords: особистісно орієнтоване навчання
підготовка
готовність до реалізації
личностно ориентированное обучение
подготовка
готовность к реализации
personal oriented education
preparation
readiness to implement
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Романчук Н. О. Науково-теоретичні засади реалізації особистісно орієнтованого навчання / Н. О. Романчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 51-54
Abstract: У статті досліджуються науково-теоретичні засади проблеми особистісно орієнтованого навчання: встановлюються пріоритети, характеризуються сутнісні ознаки, визначаються особливості реалізації такого навчання.
В статье исследуются научно-теоретические основы проблемы личностно ориентированного обучения: устанавливаются приоритеты, характеризуются сущностные признаки, определяются особенности реализации такого обучения.
This article examines research and theoretical foundations of personal oriented education: sets priorities, characterized by intrinsic features, determined by the preparation of such training.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13541
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanchuk.pdf197.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.