У змісті статті обґрунтовується сутність системного підходу в контексті його використання
стосовно творчо спрямованої професійно-педагогічної діяльності вчителя. Презентуються особливості,
структура та зміст феномену «творчий процес». Аналізуються погляди вчених різних наукових галузей
відносно застосування означеного явища в умовах сучасної педагогічної практики.
В статье обосновывается сущность системного подхода в контексте его использования
относительно творчески направленной профессионально-педагогической деятельности учителя.
Презентуются особенности, структура и содержание феномена «творческий процесс». Анализируются
взгляды ученых разных научных отраслей относительно применения указанного явления в условиях
современной педагогической практики.
In the content of article the essence of system approach locates in a context of its use of creatively directed
professional and pedagogical activity of the teacher. Features, structure and the maintenance of a phenomenon "creative
process" are represented. The views of scientists from different scientific areas concerning application of the specified
phenomenon in the conditions of modern student teaching are analyzed.