DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13538
Title: Системний підхід до професійно-педагогічної діяльності вчителя як до творчого процесу
Authors: Коновець, С. В.
Keywords: системний підхід
творчий процес
професійно-педагогічна діяльність вчителя
системный поход
творческий процесс
профессионально-педагогическая деятельность
system approach
creative process
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Коновець С. В. Системний підхід до професійно-педагогічної діяльності вчителя як до творчого процесу / С. В. Коновець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 20-23
Abstract: У змісті статті обґрунтовується сутність системного підходу в контексті його використання стосовно творчо спрямованої професійно-педагогічної діяльності вчителя. Презентуються особливості, структура та зміст феномену «творчий процес». Аналізуються погляди вчених різних наукових галузей відносно застосування означеного явища в умовах сучасної педагогічної практики.
В статье обосновывается сущность системного подхода в контексте его использования относительно творчески направленной профессионально-педагогической деятельности учителя. Презентуются особенности, структура и содержание феномена «творческий процесс». Анализируются взгляды ученых разных научных отраслей относительно применения указанного явления в условиях современной педагогической практики.
In the content of article the essence of system approach locates in a context of its use of creatively directed professional and pedagogical activity of the teacher. Features, structure and the maintenance of a phenomenon "creative process" are represented. The views of scientists from different scientific areas concerning application of the specified phenomenon in the conditions of modern student teaching are analyzed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13538
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konovets.pdf196.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.