DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13518
Title: Якість професійної діяльності викладача ВНЗ: термінологічний аналіз
Authors: Аннєнкова, І. П.
Keywords: викладач вищого навчального закладу
професійна діяльність
якість
якість професійної діяльності
преподаватель высшего учебного заведения
профессиональная деятельность
качество
качество профессиональной деятельности
instructor
professional activities
the quality
the quality of professional activities
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Аннєнкова І. П. Якість професійної діяльності викладача ВНЗ: термінологічний аналіз / І. П. Аннєнкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 3-7
Abstract: У статті здійснено категоріальний аналіз проблеми якості професійної діяльності викладачів ВНЗ, проаналізовано поняття “якість”, “якість професійної діяльності”. Показана складність, багатоаспектність категорії “якість”. Визначено сутність та складові якості професійної діяльності викладачів ВНЗ.
В статье осуществлен категориальный анализ проблемы качества профессиональной деятельности преподавателей вузов, проанализированы понятия “качество”, “качество профессиональной деятельности”. Показана сложность, многоаспектность категории “качество”. Определены сущность и составляющие качества профессиональной деятельности преподавателей вузов.
The article presents a categorial analysis of the problem of quality of higher school teachers’ professional activities, analyzes the concept of “quality”, “quality of professional activities”. The complexity and multidimensionality of the category “quality” are shown. The nature and components of quality professional lecturers are determined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13518
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Annienkova.pdf269.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.