DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 18 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13512
Title: Роль та значення самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в Україні в контексті Болонського процесу
Authors: Медведовська, Т. П.
Keywords: самоосвіта
професійна підготовка фахівців
фундаменталізація освіти
концепції випереджальної освіти
Болонський процес
самообразование
профессиональная подготовка специалистов
фундаментализация образования
концепція опережающего образования
Болонский процесс
self-educational concept
professional training of specialists
fundamentalization of education
the concept of advancing education
the Bologna process
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Медведовська Т. П. Роль та значення самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в Україні в контексті Болонського процесу / Т. П. Медведовська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 49-52
Abstract: У статті проаналізовано тлумачення поняття «самоосвіта» у педагогічному аспекті та обґрунтовано його зміст у контексті навчання студентів у вищих навчальних закладах. Досліджено роль самоосвіти в процесі професійної підготовки фахівців у ВНЗ в Україні в умовах Болонського процесу.
В статье проанализировано значение понятия «самообразования» в педагогическом аспекте и обосновано его содержание в контексте обучения студентов в высших учебных заведениях. Исследована роль самообразования в процессе профессиональной подготовки специалистов в ВУЗах Украины в условиях Болонского процесса.
The article highlights pedagogical aspects of interpretation of self-educational concept and its content is substantiated at the contents of student education in the higher education. The role of self-educational in the process of professional training of specialists in Ukrainian universities in the Bologna process has been investigated.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13512
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Medvedovska.pdf211.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.