DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 18 (28) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13466
Title: Творчі завдання як засіб розвитку креативності у студентів гуманітарних дисциплін спеціальностей у вузівському навчальному процесі
Authors: Особов, І. П.
Keywords: креативність
творче завдання
творчість
дивергентне мислення інформаційно-комунікаційні технології
креативность
творческая задача
творчество
дивергентное мышление
информационно- коммуникационные технологии
creativity
creative task
divergent thinking
information and communication technology
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Особов І. П. Творчі завдання як засіб розвитку креативності у студентів гуманітарних дисциплін спеціальностей у вузівському навчальному процесі / І. П. Особов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 93-96
Abstract: У статті зосереджено увагу на можливості використання творчих завдань як одного із засобів розвитку креативності у студентів гуманітарних спеціальностей у вузівському навчальному процесі. Розглядається класифікація творчих завдань, наводяться приклади їх вирішення за допомогою інформаційно- комунікаційних технологій. Формулюються ключові вимоги, що висуваються до творчих завдань.
В статье сосредотачивается внимание на возможности использования творческих задач как одного из средств развития креативности у студентов гуманитарных специальностей в вузовском учебном процессе. Рассматривается классификация творческих задач, приводятся их примеры и решения при помощи использования информационно-коммуникационных технологий. Формулируются ключевые требования, предъявляемыек [предъявляемыех] творческим задачам.
The paper focuses attention on the possibility of using creative tasks as а means of developing creativity in students of humanitarian specialties in university teaching. We consider а classification of creative tasks, they are examples and solutions through the use of information and communication technologies. We formulate the key requirements for creative tasks.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13466
Appears in Collections:Випуск 18 (28)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osobov.pdf198.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.