У статті зосереджено увагу на можливості використання творчих завдань як одного із засобів
розвитку креативності у студентів гуманітарних спеціальностей у вузівському навчальному процесі.
Розглядається класифікація творчих завдань, наводяться приклади їх вирішення за допомогою інформаційно-
комунікаційних технологій. Формулюються ключові вимоги, що висуваються до творчих завдань.
В статье сосредотачивается внимание на возможности использования творческих задач как одного
из средств развития креативности у студентов гуманитарных специальностей в вузовском учебном
процессе. Рассматривается классификация творческих задач, приводятся их примеры и решения при помощи
использования информационно-коммуникационных технологий. Формулируются ключевые требования,
предъявляемыек [предъявляемыех] творческим задачам.
The paper focuses attention on the possibility of using creative tasks as а means of developing creativity in
students of humanitarian specialties in university teaching. We consider а classification of creative tasks, they are
examples and solutions through the use of information and communication technologies. We formulate the key
requirements for creative tasks.