DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 18 (28) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13461
Title: Якість дизайн-освіти у соціально-економічному і культурному вимірах
Authors: Фурса, О. О.
Keywords: культурно-освітнє мислення
пізнавальна модель світу
інноваційний підхід
суб’єкт-суб’єктна взаємодія
аттрактор
культурно-образовательное мышление
познавательная модель мира
инновационный подход
субъект-субъектное взаимодействие
аттрактор
cultural and educational thinking
the cognitive model of the world
innovative approach
ubject-subject interaction
attractor
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Фурса О. О. Якість дизайн-освіти у соціально-економічному і культурному вимірах / О. О. Фурса // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 28-34
Abstract: У статті розглядається сучасна модель дизайн-освіти, сутність її складових: мети навчання і виховання, мотивація навчання і діяльності. Особлива увага приділена формам і методам роботи сучасного викладача дизайнерських дисциплін, створенню позитивних психологічних установок у студентів щодо ставлення до навчання, свого внеску у власне професійне майбутнє.
В статье рассматривается современная модель дизайн-образования, содержание ее составляющих: цель обучения и воспитания, мотивация обучения и деятельности. Особое внимание уделено формам и методам работы современного преподавателя дизайнерских дисциплин, созданию положительных психологических установок у студентов по отношению к обучению, с ориентацией на свое профессиональное будущее.
The article deals with the modern model of design education, the content of its components is the purpose of education and training and motivation of training and activities. Special attention is paid to modern forms and methods of teaching design disciplines and creating students’ positive psychological attitude towards learning with a focus on their professional future.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13461
Appears in Collections:Випуск 18 (28)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fursa.pdf302.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.