У статті розгляється поняття соціокультурної ідентичності та її значення для міжкультурної
комунікації. Характеризується педагогічний консалтинг як передова інтерактивна освітня технологія.
Здійснюється аналіз можливостей педагогічного супроводу розвитку соціокультурної ідентичності дітей у
закладах додаткової освіти засобом взаємного консультування.
В статье рассматривается понятие социокультурной идентичности и ее значение для
межкультурной коммуникации. Описывается педагогический консалтинг как передовая интерактивная
образовательная технология. Осуществляется анализ возможностей педагогического сопровождения
развития социокультурной идентичности детей в учреждении дополнительного образования посредством
взаимного консультирования.
In the article the concept of social and cultural identity is considered and its importance for intercultural
communication. Besides, educational consulting as an innovative interactive educational technology is described. There
has been performed the analysis of the possibilities of pedagogical guiding the development of social and cultural
identity in the establishment of extended education by means of mutual consulting.