DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 18 (28) »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13450
Title: | Педагогическое сопровождение развития социокультурной идентичности детей в условиях консалтингового взаимодействия |
Authors: | Самсонова, И. В. |
Keywords: | соціокультурна ідентичність етнічна приналежність міжкультурна комунікація додаткова освіта дітей психолого-педагогічний моніторинг освітнє середовище співтворчості педагогічний консалтинг простір міжкультурного діалогу соціокультурна компетентність социокультурная идентичность этническая принадлежность межкультурные коммуникации миграционные движения толерантность дополнительное образование детей психолого-педагогический мониторинг образовательная среда сотворчества педагогический консалтинг пространство межкультурного диалога социокультурная компетентность social and cultural identity ethnicity intercultural communications migratory movements tolerance extended education of children psychology and education monitoring educational community of co-creativity educational consulting the sphere of intercultural dialogue social and cultural competence |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова |
Citation: | Самсонова И. В. Педагогическое сопровождение развития социокультурной идентичности детей в условиях консалтингового взаимодействия / И. В. Самсонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 139-142 |
Abstract: | У статті розгляється поняття соціокультурної ідентичності та її значення для міжкультурної
комунікації. Характеризується педагогічний консалтинг як передова інтерактивна освітня технологія.
Здійснюється аналіз можливостей педагогічного супроводу розвитку соціокультурної ідентичності дітей у
закладах додаткової освіти засобом взаємного консультування. В статье рассматривается понятие социокультурной идентичности и ее значение для межкультурной коммуникации. Описывается педагогический консалтинг как передовая интерактивная образовательная технология. Осуществляется анализ возможностей педагогического сопровождения развития социокультурной идентичности детей в учреждении дополнительного образования посредством взаимного консультирования. In the article the concept of social and cultural identity is considered and its importance for intercultural communication. Besides, educational consulting as an innovative interactive educational technology is described. There has been performed the analysis of the possibilities of pedagogical guiding the development of social and cultural identity in the establishment of extended education by means of mutual consulting. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13450 |
Appears in Collections: | Випуск 18 (28) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Samsonova.pdf | 163.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.