DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 18 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13405
Title: Педагогічні умови професійної підготовки вчителя іноземної мови в початкових класах
Authors: Вовк, М. В.
Keywords: учитель іноземної мови
професійна підготовка вчителів
організація навчальної діяльності учнів початкової школи
дидактична гра
готовність майбутнього вчителя до організації навчальної діяльності
учитель иностранного языка
профессиональная подготовка учителей
организация учебной деятельности учеников начальной школы
дидактическая игра
готовность будущего учителя к организации учебной деятельности
a foreign language teacher
professional training of teachers
educational activity organization of primary school pupils
a didactic game
readiness of a future teacher to educational activity organization
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Вовк М. В. Педагогічні умови професійної підготовки вчителя іноземної мови в початкових класах / М. В. Вовк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 63-67
Abstract: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів іноземних мов до організації навчальної діяльності у початковій школі. Проаналізовано особливості організації навчальної діяльності та дидактичних ігор під час вивчення іноземної мови, простежено їхній вплив на особистісний розвиток молодших школярів.
Статья посвящена проблеме подготовки будущих учителей иностранных языков к организации учебной деятельности в начальной школе. Проанализированы особенности организации учебной деятельности и дидактических игр во время изучения иностранного языка, обосновано их влияние на личностное развитие младших школьников.
The scientifici [article] is devoted to the problem of the future primary school teachers training with additional speciality “Foreign Language” for educational activity organization. The essence of notions “educational activity”, “readiness of future foreign languages teachers for junior pupils’ educational activity organization” is specified.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13405
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovk1.pdf216.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.