DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 18 (28) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13403
Title: Шляхи активізації креативного потенціалу майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки
Authors: Гуцало, Е. У.
Keywords: творчий потенціал
творча активність
креативність
особистісні якості
фасилітація
активні методи навчання
творческий потенциал
творческая активность
креативность
личностные качества
навыки фасилитации
активные методы обучения
creativity
facilitations
personal qualities
learning activity
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гуцало Е. У. Шляхи активізації креативного потенціалу майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки / Е. У. Гуцало // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 72-76
Abstract: У статті проаналізовано проблему активізації креативного потенціалу студентів педагогічного вузу. Робляться висновки про те, що творчий розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення психології супроводжується їх професійним становленням і формуванням творчих якостей, котрі відповідають вимогам учительської праці й образу сучасного педагога.
В статье проанализировано проблему активизации креативного потенциала студентов педагогического вуза. Делаются выводы о том, что творческое развитие будущих учителей в процессе изучения психологии сопровождается их профессиональным становлением и формированием творческих качеств, отвечающих требованиям учительского труда и образу современного педагога.
The problem of activization of creative potential of the students of pedagogical university is analyzed in the article. The conclusions about that the creative development of future teachers in the process of studying psychology is accompanied with their professional growth and forening their creative characteristics according to the requires to the teacher s profession and the image of modern teacher are made.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13403
Appears in Collections:Випуск 18 (28)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hutsalo.pdf220.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.