У статті проаналізовано проблему активізації креативного потенціалу студентів педагогічного вузу.
Робляться висновки про те, що творчий розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення психології
супроводжується їх професійним становленням і формуванням творчих якостей, котрі відповідають вимогам
учительської праці й образу сучасного педагога.
В статье проанализировано проблему активизации креативного потенциала студентов
педагогического вуза. Делаются выводы о том, что творческое развитие будущих учителей в процессе
изучения психологии сопровождается их профессиональным становлением и формированием творческих
качеств, отвечающих требованиям учительского труда и образу современного педагога.
The problem of activization of creative potential of the students of pedagogical university is analyzed in the article.
The conclusions about that the creative development of future teachers in the process of studying psychology is
accompanied with their professional growth and forening their creative characteristics according to the requires to the
teacher s profession and the image of modern teacher are made.