DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 1 (46) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДевіс, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-04-11T13:19:04Z-
dc.date.available2017-04-11T13:19:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДевіс Л. А. Проблема становлення основ самосвідомості особистості в умовах депривації сімейної взаємодії / Л. А. Девіс // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 123-129ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13395-
dc.description.abstractУ даній статті досліджується проблема розвитку основ самосвідомості дитини, що виховується в умовах психічної депривації. Експериментальні дослідження показують, що до кінця першого року життя у цих дітей спостерігаються значні відхилення в їх особистісному розвитку. У вихованців дитячого будинку не формуються відносини прихильності з близькими дорослими, не складається особистісно орієнтоване спілкування, затримується розвиток потреби у співпраці та спілкуванні з дорослим. Надалі це негативно впливає на формування самосвідомості дитини і системи її ставлення до себе, до інших людей і до навколишнього світуua
dc.description.abstractThis article gives a scientific grounding of the problem of becoming of consciousness of personality. The essence of which is the character of communication and interrelations of child with adult determines the peculiarities of child’s development and his attitude to himself and to another people. Selfimage as the author move, arises during a life practice, from experience in individual activity and from communication experience. The main reasons of the problem concerning personal development of boarding-school pupils, can be insolvent and unproductive forms of communication with adults, the lack of psychological comfort and development perspectives.ua
dc.description.abstractВ данной статье исследуется проблема развития основ самосознания ребенка, воспитывающегося в условиях психической депривации. Экспериментальные исследования показывают, что к концу первого года жизни у этих детей наблюдаются значительные отклонения в их личностном развитии. У воспитанников детского дома не формируются отношения привязанности с близкими взрослыми, не складывается личностно ориентированное общение, задерживается развитие потребности в сотрудничестве и общении со взрослым. В дальнейшем это негативно влияет на формирование самосознания ребенка и системы его отношений к себе, к другим людям и к окружающему миру.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectсамосвідомістьua
dc.subjectрозвиток особистостіua
dc.subjectдепривація сімейної взаємодіїua
dc.subjectconsciousnessua
dc.subjectpsychical deprivationua
dc.subjectco-operationua
dc.subjectdevelopment of personalityua
dc.subjectсамосознаниеua
dc.subjectразвитие личностиua
dc.subjectдепривация семейного взаимодействия.ua
dc.subject.classification159.923.2:316.614.5ua
dc.titleПроблема становлення основ самосвідомості особистості в умовах депривації сімейної взаємодіїua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 1 (46)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Devis.pdf327.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.