DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 1 (46) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13395
Title: Проблема становлення основ самосвідомості особистості в умовах депривації сімейної взаємодії
Authors: Девіс, Лариса Анатоліївна
Keywords: самосвідомість
розвиток особистості
депривація сімейної взаємодії
consciousness
psychical deprivation
co-operation
development of personality
самосознание
развитие личности
депривация семейного взаимодействия.
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Девіс Л. А. Проблема становлення основ самосвідомості особистості в умовах депривації сімейної взаємодії / Л. А. Девіс // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 123-129
Abstract: У даній статті досліджується проблема розвитку основ самосвідомості дитини, що виховується в умовах психічної депривації. Експериментальні дослідження показують, що до кінця першого року життя у цих дітей спостерігаються значні відхилення в їх особистісному розвитку. У вихованців дитячого будинку не формуються відносини прихильності з близькими дорослими, не складається особистісно орієнтоване спілкування, затримується розвиток потреби у співпраці та спілкуванні з дорослим. Надалі це негативно впливає на формування самосвідомості дитини і системи її ставлення до себе, до інших людей і до навколишнього світу
This article gives a scientific grounding of the problem of becoming of consciousness of personality. The essence of which is the character of communication and interrelations of child with adult determines the peculiarities of child’s development and his attitude to himself and to another people. Selfimage as the author move, arises during a life practice, from experience in individual activity and from communication experience. The main reasons of the problem concerning personal development of boarding-school pupils, can be insolvent and unproductive forms of communication with adults, the lack of psychological comfort and development perspectives.
В данной статье исследуется проблема развития основ самосознания ребенка, воспитывающегося в условиях психической депривации. Экспериментальные исследования показывают, что к концу первого года жизни у этих детей наблюдаются значительные отклонения в их личностном развитии. У воспитанников детского дома не формируются отношения привязанности с близкими взрослыми, не складывается личностно ориентированное общение, задерживается развитие потребности в сотрудничестве и общении со взрослым. В дальнейшем это негативно влияет на формирование самосознания ребенка и системы его отношений к себе, к другим людям и к окружающему миру.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13395
Appears in Collections:Випуск 1 (46)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Devis.pdf327.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.