Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема становлення основ самосвідомості особистості в умовах депривації сімейної взаємодії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Девіс, Лариса Анатоліївна
dc.date.accessioned 2017-04-11T13:19:04Z
dc.date.available 2017-04-11T13:19:04Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Девіс Л. А. Проблема становлення основ самосвідомості особистості в умовах депривації сімейної взаємодії / Л. А. Девіс // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 123-129 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13395
dc.description.abstract У даній статті досліджується проблема розвитку основ самосвідомості дитини, що виховується в умовах психічної депривації. Експериментальні дослідження показують, що до кінця першого року життя у цих дітей спостерігаються значні відхилення в їх особистісному розвитку. У вихованців дитячого будинку не формуються відносини прихильності з близькими дорослими, не складається особистісно орієнтоване спілкування, затримується розвиток потреби у співпраці та спілкуванні з дорослим. Надалі це негативно впливає на формування самосвідомості дитини і системи її ставлення до себе, до інших людей і до навколишнього світу ua
dc.description.abstract This article gives a scientific grounding of the problem of becoming of consciousness of personality. The essence of which is the character of communication and interrelations of child with adult determines the peculiarities of child’s development and his attitude to himself and to another people. Selfimage as the author move, arises during a life practice, from experience in individual activity and from communication experience. The main reasons of the problem concerning personal development of boarding-school pupils, can be insolvent and unproductive forms of communication with adults, the lack of psychological comfort and development perspectives. ua
dc.description.abstract В данной статье исследуется проблема развития основ самосознания ребенка, воспитывающегося в условиях психической депривации. Экспериментальные исследования показывают, что к концу первого года жизни у этих детей наблюдаются значительные отклонения в их личностном развитии. У воспитанников детского дома не формируются отношения привязанности с близкими взрослыми, не складывается личностно ориентированное общение, задерживается развитие потребности в сотрудничестве и общении со взрослым. В дальнейшем это негативно влияет на формирование самосознания ребенка и системы его отношений к себе, к другим людям и к окружающему миру. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject самосвідомість ua
dc.subject розвиток особистості ua
dc.subject депривація сімейної взаємодії ua
dc.subject consciousness ua
dc.subject psychical deprivation ua
dc.subject co-operation ua
dc.subject development of personality ua
dc.subject самосознание ua
dc.subject развитие личности ua
dc.subject депривация семейного взаимодействия. ua
dc.subject.classification 159.923.2:316.614.5 ua
dc.title Проблема становлення основ самосвідомості особистості в умовах депривації сімейної взаємодії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу